fredag 30. januar 2009

Nürburgring banen


I dag fekk eg ein mail av Ole Andre og det var ein invitasjon til å være med til Tyskland på den berømte Nürburgring bana å få ein opplevelse som eg sikkert ikkje hadde komt til å glømme på ei stund.
Det blir og min første tur til Tyskland så eg får jo oppleve masse meir enn bare Nürburgring bana
Det kjem til å koste litt så vi for sjå om eg tar meg råd til da, men da hadde jaggu vert kjekt. Å kjøyre lovlig i over 200km/t i fleire tima er jaggu ikkje ofte ein får gjere, så eg satsa på at da skjer.
Så viss da e nåken som føle for å sponse meg litt så er da bare å ta kontakt ;)

2 kommentarer:

Karoline sa...

eg har ikkje råd til å sponse deg... eg syns da va dyrt, eg ve te syden

Jens Andreas sa...

hehe, ja da va dyrt men da e hobbyen min på ein måte...men vi for sjå om eg tar meg råd til da